Nok et sparepengesmart år tilbakelagt!

Se det; da er det akkurat 12 måneder siden forrige innlegg med tilsvarende tema var lagt ut. Den gangen avsluttet jeg med å uttrykke god tro på at jeg skulle holde på også fram til i dag, og det holdt greit stikk vil jeg si.

Mye av det som ble sagt for et år siden gjelder fortsatt. Fortsatt er virksomheten kun på hobbybasis, med skriveglede som fremste motivasjon - og selvsagt gleden over å like tematikken. Personlig utvikling, målsettinger og framgang er en del av en spennende måte å leve på, og dermed noe å dele med andre.

For et år siden dvelte jeg litt med mulighetene for bloggen. Man kan markedsføre bloggen ytterligere ved å være på Facebook eller Twitter osv., men som sagt da, og sagt nå; alt tar sin tid. Og jo flere ting man skal gjøre, jo mer tid vil gå med. Imidlertid har jeg planer om muligens å endre på innpakningen. Eget domene og ny lay-out er noe som jeg allerede har vurdert muligheten for - jeg har en kamerat som er god på web-design, kanskje setter jeg ham på saken. Men tiden går fort fram til jul, så kanskje det blir feil å mene man får gjort noe på denne siden av årsskiftet.

Når det gjelder antall innlegg ligger det fortsatt på omtrent samme nivå som første år, uten å ha telt opp er vel tallet rundt 70-80 fortsatt. Når det gjelder besøk, har dette tatt seg opp - for tallet for et år siden har gått fra ca 1000 til rundt 1700 per måned nå. En formidabel økning i prosent, men selvsagt et beskjedent tall i den store blogosfæren. Mon tro om jeg kan øke tilsvarende fram til november neste år? I så fall må 2900 være tallet jeg må nå.... Det blir interessant å se!

På samme måte som i november i fjor har jeg god tro på at jeg skriver en lignende oppsummering om 12 måneder. Som jeg har sagt før og sier igjen, i denne bloggkategorien er det plass til mange. Men for å bli lest tror jeg det er viktig at man skriver jevnt og trutt og skriver om ting som angår leseren - begge deler syns jeg å ha klart også dette året som har gått.

Så dermed er det bare å henge på videre - jeg har i hvert fall ikke tenkt å gi meg ennå! :)

Etiketter: , ,